Försäljning!

Har nu fått plats på den årliga Julmarknaden på Hägnan i Luleå. Ser verkligen fram emot det för att få se om det går att sälja av lite dockor (till min mans förtret. Han vill behålla varenda en!) Tyvärr börjar de överta vårt hem så jag skulle bara bli glad om jag slapp några! Hyllan vi satte upp har nu fyllts och bokhyllan jag tömde har nu fyllts på igen. Så nu vet jag inte riktigt vart jag ska ställa alla :) Och nu när allt julgrans pynt har börjat tillverkas så har jag nu fullt på alla bänkar i mitt hobbyrum. Så tanken om att det skulle få vara städat och fint på dem har jag nu övergett. Så jag hoppas att det blir mycket sålt!

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad kul... jag vill också sälja en massa men jag förstår din man... har faktiskt lite svårt att skiljas från dom små liven..

2010-10-23 @ 00:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0